24 Ocak 2010 Pazar

21012010

İki haftada bir tekrarlanan Istanbul seferlerimin bu defaki nedeni Fiat'ın PuntoEvo'yu denemek üzere davet etmiş olmasıydı. PuntoEvo ile ilgili yazıyı yazmak için oturmuşken blogun başına, önce bu seferi şenlendiren birkaç ismi anmak istedim. Arabayı henüz almışken ilk iş aylardır bir türlü buluşma fırsatı bulamadığımız Gül Fatma Koz'u ziyaret etmek oldu. Sarayda çay ve keyifli bir sohbet eşliğinde yol yorgunluğunu attım üzerimden. Saraydan ayrıldıktan sonra Murat Kaya ile Taksim'de buluştuk ve Onur Yüksel katıldı bize. Karlı bir buluşma oldu, nedenini Onur açıklayacaktır gelecekte bir gün :))
Akşam yemeğini yine uzun zamandır görmediğim bir başka arkadaşımla yedim, sabah kahvaltısında da bana eşlik etti. Cuma günü akşamı yine Murat Kaya ve bu defa Burcu Sarar'la buluştuk. Sonrasında İstanbul, yağmurla, cuma akşamı köprü trafiğiyle alıkoydu beni tam 2 saat. Böylece Burcu'ya "yo yo yo ben düz vites kullanmayı seviyorum" şeklinde verdiğim beyanatım titreyen sol bacağımın altında kaldı. Devletşah ve Barış kapıda plaketle karşıladılar bu çetin şartlara rağmen eve varabildiğim için :)
Nefis bir ziyafet sonrası geceyi KungFu Panda ile kapattık. Ertesi gün dönmek konusunda kararlıydım lakin cumartesi, İstanbul'u beyaza boyayan kar, Devletşah ve Barış'la iş birliği yapınca o günü de sıcacık evlerinde geçirmek en iyi fikir oldu. Dışarıda kar ve soğuk olunca en keyifli tercih elbette film izlemek oldu. Birbirinden güzel 3 film izledik, neredeyse arka arkaya. Barış'ın tanımlamasıyla; "Yalnız ve tanınmamış müzisyen filmleri" üçlemesi yaptık: Les choristes, La leggenda del pianista sull'oceano, Tous les matins du monde. Sabah kahvaltısıyla başlayan yeme faslı gece yarısı kestane kebap ve salep sefasına kadar sürdü, böylece bütün günü süsleşen bu görsel işitsel keyif, şahane lezzetlerle taçlanmış oldu. Bu harika hafta sonu için Devletşah ve Barış'a ayrıca teşekkürler, seyehat sırası onlarda.
Şimdi, güzel anılara dönüşen bu haftasonunun yazısını yazarken bir yandan da filmlerin müziklerini dinliyorum. Sizinle de Les Choristes soundtrack'inden 3 parçayı paylaşıyorum. Keyifli dinlemeler, iyi bir hafta dilerim. (Paylaşacağım, blogspot'a yüklemeyi öğrenir öğrenmez.)

Hiç yorum yok: