10 Haziran 2009 Çarşamba

digi digi digiturkler mutlu mesut aileler

Bu yazıyı yazdıktan yaklaşık 2 hafta sonra iptal işlemlerinden Melih bey aradı. Görüşmemizin kayıt altında olduğunu belirterek sorunu çözmek istediklerini anlattı. Ertesi gün, servis geldi. Sorun çözüldü. Bundan sonra herhangi bir problemde Melih beyi arayacağım. Digitürk Melih beylerin sayısını artırıncaya kadar.

Herşey birkaç ay önce başladı. Evde çok fazla bulunmayan, vefasız bir televizyon izleyicisi olarak digitürk aboneliğimi iptal ettirmek istedim. 5-6 yıllık bir aboneliğim varken herkesten fazla aylık ücret ödüyor olmak da uzun zamandır canımı sıkmaktaydı hali hazırda. Aradım, aboneliğimi iptal ediniz dedim olur dediler. İşlemler yapıldı. Birkaç gün sonra müşteri hizmetleri aradı. Aboneliğinizi iptal ettirmeyin o kadar da ödemeyin, şu kadar ödeyerek devam edin. Hatta 1 ay boyunca da ücretsiz olarak tüm kanalları açalım dediler. Kabul ettim teklifi.



Tüm kanalları açık 1 ayın sonunda birden yayın kesildi. Yine aradım digitürk'ünüz 1 ay dondurulmuş dediler. Nasıl olur? neden ki? sorularına bir türlü yanıt alamadım. Ki o sırada bir yurtdışı seyehatine çıkacağımdan çok da kovalayamadım. Her akşam ailemle o kadar sohbet etmiyorum telefonda ne de olsa. Seyehatin ardından evime döndüğümde hadi açalım bakalım ne varmış diye televizyonu açtığımda bu defa sinyal seviyesindeki azalma nedeniyle yayın yoktu. Ne mi yaptım? Tabi ki digitürkü aradım. Kolay kurulum vs bildik yöntemleri denedik olmadı.
"sizin paket tanımınız yapılmamış" dedi müşteri temsilcisi. Yıllardır devam ettiğim aynı paketten devam etmek istiyorum dedim. Bu da çözmedi sorunu. Teknik servise yönlendirelim dediler. Olur dedim.

Birkaç gün sonra arkadaşlarım apartman kapısında buldukları bir notu bana ilettiler. "geldik evde yoktunuz" yazıyordu notta, ardından digiturkten "teknik servis talebiniz geri alınmıştır" gibi bir sms geldi. Ne mi yaptım? Teknik servisi aradım. Bizde öyle bir talep yok, kutu eskimistir, 19.30a kadar açığız kutuyu getirin dediler. "degistirelim de bende yayın yok gelmeniz gerekmiyor mu?" dedim. Geliriz de o zaman servis parası ödersiniz dediler. Gerisini hatırlamıyorum. Yok hatırlıyorum. "Peki teşekkür ederim. Ben digitürkü arayacağım bu durumda" diyerek telefonu kapattım. Digitürkü aradım tekrar. (evet yoruldum ve de sıkıldım sayın okuyucu)

Neyse devam, bitmek bilmez 30 saniyelik bekletme paketlerinin ardından yeter artık iptal edin aboneliğimi, bu saçmalıkla uğraşacak vaktim yok dedim. Bu defa müşteri temsilcisi, peki işleminizi yapıyorum, ancak bir sonraki fatura döneminden itibaren işleme girecek dedi. Nasıl yani dedim? Ben yayını izleyemiyorum bunun için sizi arıyorum, sorunum çözülmüyor, iptal edin diyorum ve siz izleyemeyediğim yayın için fatura kestikten sonra mı aboneliğimin iptal edileceğini söylüyorsunuz bana? Sanıyorum kayıt altındaki bir görüşme olduğundan bir türlü yanıt alamadım. Müşteri temsilcisi bu cümleyi bir türlü tekrar edemedi bana. Prosedür vs laf kalabalığı yapıp durdu. Sonunda tüketici hakları yüksek hakem heyetine gideceğimi böyle saçmalık görmediğimi söyleyip kapattım telefonu.

Biraz daha yatışıp ff'den aldığım tavsiyeler doğrultusunda son kez aradım. Ancak yetkili birine ulaşmak yerine reklam jingleları dinledim. Kapattım. Ancak henüz pes etmedim.
digi digi digi digi digi

4 yorum:

@Sets dedi ki...

hep destek, tam destek! diger sorun yasayanlar da paylasirsa guzel olur.

miocaro dedi ki...

paylasmak icin yazdim. umarim cok kisiye ulasir ve daha kaliteli hizmet almamiza neden olur :)

Burcu Tüzün dedi ki...

oy ki ne oy bu ne yahu? ne sabırmış Ebrucuğum sendeki de...

miocaro dedi ki...

ah canim! yillarin rehaveti demek ki