2 Haziran 2009 Salı

20 günde ne çok şeyi özleyebiliyormuş insan


chicago, millenium park

13 mayısta başlayan Amerika macerası 3 şehir ziyaretiyle heyecanla sona erdi. Bu yetmedi döner dönmez görevli olarak Balıkesir'e gittim. Şimdi 2 gecedir evimdeyim. Ancak uyanırken hala daha New York'tayım sanarak uyanıyorum.

Amerika'ya ilk seyehatim olmasına rağmen sanıyorum özellikle biz Türklerin hiç yabancılık çekmeyeceği bir ülke olduğunu söyleyebilirim. Çocukluğumun pazar sabahlarının kovboy filmlerinden, hollywoodun çılgın takipçisi olmamıza kadar pekçok nedenle sokaklar, binalar, mekanlar, günlük yaşam alışkanlıkları hatta yüzler hep tanıdık. Zaten bildiğim şehirlere seyehat gibiydi ilginç bir şekilde. Diğer yandan oradaki yaşama canlı tanıklık etmek yine de ilginçti. Tabii ki uzaktan takip ettiğim müzeleri görmek de ayrı bir keyif. Sonuçta gidilip görülesi, hatta bir süre yaşanılası bir memleket olduğunu söyleyebilirim. Chicago ve New York şimdi daha anlamlı, daha farklı gözümde. İlk fırsatta tekrar dönmek umuduyla ayrıldım. Yine de 20 günde ne çok şeyi özleyebiliyormuş insan...



university of texas, austin

Amerika macerası ile ilgili detayları biri Devletşah'ın, bir diğeri Burak Bayburt'lunun istek yazısı olmak üzere, birkaç maddeleme dizisi halinde madde bağımlısında bulabilirsiniz. Yakında...



new york

2 yorum:

Muzaffer dedi ki...

Umarim bir gun yasarsiniz. Turist olarak gitmekle orada yasamak inanin biraz farkli.

miocaro dedi ki...

tesekkur ederim :) en azindan 3-6 ay denemek istiyorum. bakalim...