15 Nisan 2009 Çarşamba

23 Nisan'da Bu Blog Kimin?


Bu yıl Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, 23 Nisan’da blogumda benim yerime bir ufaklık yazı yazacak. Belki kendi yaptığı bir resmi paylaşacak sizlerle bilemiyorum. Keyfi ne isterse. Biz de belki bu arada düşünme fırsatı buluruz ki başka hangi ülkede, başka hangi lider çocuklar için bayram ilan etmiş bir günü? Hımmm bulamadım. Biraz daha düşünelim en iyisi.

Bu güzel fikri ve uygulamasını sevgili Müge Cerman'dan öğrendim. Dileyen herkes bu uygulamaya katılabilir. Çok keyifli olacağını düşünüyorum. Teşekkürler Mügecim.

Every year, the children in Turkey celebrate this “23 April Sovereignty and Children’s Day” as a national holiday. The importance of April 23 as a special day of children has been recognized by the international community. UNICEF decided to recognize this important day as the International Children’s Day. I will share my blog to children at 23rd April :)

idea and widget: Cankız Onur Kum



Hiç yorum yok: